zaterdag 24 maart 2012

Natural green

Ik zo zin in iets lichts en luchtigs, dus koos ik vandaag eens voor wat anders..

Een hele naturel look, ideaal voor dit weer, met toch een beetje kleur.

Niet helemaal mijn ding, mis ook wel m'n wing eyeliner, maar voel me zeker niet "naakt" met deze look..







Ik gebruikte een zacht groene kleur over het bewegend ooglid en een wat donkere tint over het buitenste deel van het bewegend ooglid en een beetje over de arcadeboog.

Met de kleur Rimmel, 120 Urban green heb ik wat meer diepte in de arcadeboog aangebracht. 
Ik koos voor een zwarte eyeliner in de bovenste waterlijn, een witte op de onderste en wat mascara.

Onder de wenkbrauw bracht ik nog een lichte highlight aan en ik tekende mijn wenkbrauwen lichtjes bij.

Super naturel door alleen al de eyeliner langs de wimper rand weg te laten.. Ik moet er wel even aan wennen, maar vind het wel lekker fris en lentes niet?