zondag 4 maart 2012

Niewe layout

Het zal je niet ontgaan zijn dat er flink wat veranderd is aan de site! Wat ik heel erg graag wilde was een menu balk met sub-menu's. En die heb ik nu!

Ik heb vijf menu koppen gemaakt, de home knop spreekt voor zich lijkt mij. Dan heb ik een kopje met drie pagina's over m'n blog, mezelf en Fieke, die binnenkort haar eerste nailart artikel zal gaan schrijven.

In het menu looks zijn veel pagina's die verwijzen naar bijvoorbeeld filmpjes, look of the day's of look trough my eye's, How I (tutorials) en bij All love Color staan submenu's met looks die ik ik heb gemaakt met een speciafieke kleur.. Leuk om tussen rond te neuzen lijkt mij.

Dan nog een submenu met Inspiratie.. het is al weer even geleden dat ik hier echt wat mee gedaan heb, behalve dan dat ik in de maand februari elke dag een challenge had dan natuurlijk!

En dan de laatste die ik vooral erg graag wilde, is het menu met mijn stash, gesorteerd op merk. Zo kan ik heel makkelijk verwijzen naar een kleur, in mijn looks.

Ik heb echt een Beauty blog waar heel veel eye looks voorbij komen, dat is wat ik leuk vind om te doen. Heel veel andere beauty producten heb ik gewoon niet. Daarom heb ik de Glossybox en de Truly yours box, waar ik producten uit review.

Er komen nog veel leuke projecten aan, maar dit was even een korte update van m'n blog..

Als jullie opmerkingen, tips of vragen hebben hoor ik het natuurlijk heeeeel graag!

xx