maandag 12 maart 2012

Parfum, Black XS mini

Ik kocht voor een euro of drie deze parfum-verstuiver. Ik moet ergens in huis er nog een hebben, maar die kan ik al maanden niet vinden, dus toen ik deze tegen kwam nam ik het maar gewoon mee.

Het heeft een heel handig systeem en is makkelijk mee te nemen, en ik vind de verpakking ook wel iets luxe uit stralen, misschien omdat het zwart is...
Wat je doet is van je parfum die je graag mee wilt nemen het bovenste spuit dopje er afhalen, dit kan gewoon heel simpel door deze iets naar achter te duwen.

Dan heb je dus het pompje van je parfum fles vrij, aan de onderkant van de parfum-verstuiver er op zetten en kan je het flesje vullen door hier dus de parfum in te spuiten. Je ziet dat de verstuiver een doorzichtig stukje heeft waardoor je kan zien hoe vol deze nog is.
 Zo heb je een makkelijk licht flesje van je favoriete parfum wat makkelijk mee kan in je tas.
Het enige waar ik nog iets op moet verzinnen is, wat je doet als deze op is en je een andere geur er in wilt.. misschien kan je het met water omspoelen? of gewoon maar een nieuwe geur er in doen als deze leeg is en hopen dat het samen prima kan?




In ieder geval zit nu mij favoriete van dit moment, Black XS van Paco Rabanne, nu voorlopig in mijn tas..

Hebben jullie ook zoiest? 

En wat is jou favoriete geur van dit moment!?