zaterdag 10 maart 2012

Pink Giveaway!!

Ik koos er voor om niet zoveel van de giveaway te laten zien, helaas zijn er niet zo veel reacties als ik gehoopt had. Om even eerlijk te zijn. Dus ik kies er voor om jullie nog een kansje te geven om mee te doen aan de Giveaway
In het pakket zitten de volgende spulletjes:
❥ Bridgewater Candel, Water lily, 
deze ruik heel erg lekker friss, ideaal voor komende lente
❥ First Kiss, parfum
Heel erg lekker fris en heel licht fruitig
❥ Nail Color Liberty
❥ Cupcake lipbalm
niet alleen super schattig maar ook verzogend voor de lippen 
❥ Gosh Lipgloss, 
in een hele mooie kers-achtige kleur 
Hello kitty lipgloss, 
een mooie zacht roze kleur
Hele oorbellen met roze roosjes




Wat moet je doen?
Mij volgen op google friend connect.
❥ Een reactie achter laten (laat ook weten wat je hebt gedaan om mee te doen)











Extra entries?
❥ Mij volgen op Bloglovin' en het artikel liken (+1)
❥ Twitter het volgende of iets soortgelijks (+1) (zet wel je twitter naam bij de reacties hieronder neer)
"Follow+RT @alllovebeauty  Ik maak kas op de Pink Giveaway op www.alllovebeauty.blogspot.com" 
❥ Like all love beauty on Facebook
(+1)
Schrijf een artikel over de Giveaway op je eigen blog (+2)


Je kan dus in totaal 6 entries binnen halen...



Deze giveaway eindigt op 15 Maart, ik stuur de winnaar een mail!

Good luck beauty's!