zaterdag 10 maart 2012

Review, The Body Shop, Candied Ginger body scrub

Bij The Bod Shop kocht ik een aantal producten, waaronder deze Candied Ginger body scrub. Ik houw helemaal niet van gember, maar dat bedacht ik me thuis pas. Natuurlijk had ik wel geroken in de winkel, maar deze geur is echt lekker!
 
Uiterlijk..
Ik heb een mini versie, omdat ik graag eerst iets probeer met mijn extreem droge en gevoelige huid, voordat ik een full size product koop. Dit potje zit er gewoontjes uit, maar de stikker boven op maakt het echt een beetje herfstig. Wat gember en gemberkoeken misschien ook wel zijn niet? De goud kleurige deksel en oker geel en oranje tinten maakt dat herfst beeld helemaal af.




 
Over het product..
Het is een zachte creme met een grove scrub structuur voor het lichaam. Er zit een super lekkere geur van gember maar het heeft ook iets fruitigs/citrus achtige geur, erg lekker in ieder geval
 






In het gebruik..
Ik vind het vrij grove scrub deeltjes bevat waardoor het voor mij iets te hard en scurend is voor mijn huid, eigenlijk vooral doet het zeer op me benen, maar deze zijn zo extreem gevoelig en droog dat dat ook wel een logische reactie is van m'n huid. Verder vind ik het voor de rest van m'n lichaam een erg fijne scrub, vooral omdat het ook een lekkere creme is.

Prijs..
€ 5,- voor 50 ml

Eindbeoordeling..
Voor me benen in de scrub echt te grof, maar voor de rest van mijn huid is het een erg fijne scrub. 

Ik gebruik de scrub een keer in de week.


Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.