dinsdag 6 maart 2012

Review, Elf

Ik de shopblog lied ik al dit elf custom compact palette zien, hiermee kan je zelf je eigen palette samen stellen, ik was al erg lang opzoek naar iets omdat ik wat losse mono's in mijn stash heb liggen, vooral zocht ik dit voor deze kleur die ik laatst gebruikte in een look.






Het palette heeft een magneet bodem, de mono's die ik kochte passen hier perfect in en vallen daardoor er ook niet uit! Helaas heeft de groene kleur dat niet, dus deze zou ik vast moeten lijmen, maar hij paste wel! Ik heb nog een paar van deze losse mono's liggen dus misschien dat ik binnen kort nog zo'n palette aanschaf.


Ik kocht drie kleuren en het palette samen voor maar vier euro, als het wat zou zijn is dat mooi meegenomen zo niet dan is het niet zo'n heel groot bedrag, wat "weg gegooid" geld zou zijn

Ik heb het palette zo ingedeeld. Nu zie je de mono's van elf met een mooie opdruk van een oog, ik vind dat wel grappig, helaas is deze al weer bijna weg omdat deze oogschaduw vrij poederig is.








Maar de kleuren zijn prachtig! erg mooi gepigmenteerd, een heel mooi voor verschillende looks.

Een mooi samen gesteld palette er zijn nog heel wat meer kleuren voor dit palette te koop bij elf. Maar voor nu heb ik wel genoeg om weer veel nieuwe looks te maken..