woensdag 14 maart 2012

Review, Massage candles, loving

Misschien heb je er wel eens van gehoord, massage candles. Wat inhoud dat je met de olie die vrij komt van de kaars je hiermee masseren kan. Iedereen heeft wel eens met kaarsvet gespeeld denk ik. En zoals je dan wel weet is kaarsvet heet, erg heet, maar stolt het ook snel..
Dus ik was wel nieuwsgierig toen ik deze kaars tegen kwam. Ik koos voor de geur lovin, een wat citrus achtige geur.

De kaars is gemaakt van onder andere Shea butter, avocado olie, jojoba olie.. wat wel verklaard waarom de olie niet zo heet aan voelt, want dit zijn olie en butters die in bodylotions zit. Allen hebben ze ook nog eens een voedende maar vooral een verzachtende werking!
Wat je doet is de kaars ongeveer een kwartiertje laten branden, waarna je de kaars uitblaast en met deze olie kan masseren. Ik heb redelijk vuurvaste handen door alle hotstone massages die ik heb gedaan, maar deze olie voelde wel iets aan de hete kant aan. Toen ik dit verdeelde over me handen koelde het natuurlijk sneller af en had ik een fijne warme massage olie in me handen.











De olie is heerlijk om te verdelen en blijft door de vrijving van je handen ook wel even warm, uiteindelijk trekt de olie in de huid, waarna je dus en niet alleen lekker gemasseerd bent, de huid is ook nog eens goed gevoed!


Een hele leuke manier om te masseren lijkt mij zo.. en vooral erg romantisch!