zondag 18 maart 2012

Review, Rimmel Sexy Curvers Mascara

Ik kocht al even geleden twee rimmel mascara's voor de prijs van een, mooie actie om eens een ander merk uit te proberen.

De eerste heb ik al een review over geschreven (link)







Ik gebruikte de mascara al in een aantal looks.. ondanks dat ik geen fan ben van gekke kwastjes, ben ik toch tevreden met deze mascara.









De mascara kwast is van silecone, daar ben ik sowieso geen fan van, gewoon gevoelsmatig, vind ik het niet fijn in gebruik.

Deze kwast bestaat uit drie bolletjes, met aan alle kanten dus "haartjes". Door het fijne ronde  uiteinde kan je echt heel makkelijk in de hoekjes komen van het binnenste en buitenste ooghoek.

De mascara geeft absoluut meer volume, maakt me wimpers zwart en klont niet. Tenzij ik een liquid eyeliner op heb, deze blijft natuurlijk wat aan de wimpers plakken en met een borstel mascara kwast krijg je geen klontjes en met deze wel, omdat deze de wimpers iets meer aan elkaar plakt en een borstel kwast maakt de wimpers wat natuurlijker..

Maar dat is mijn mening.
Ik zou deze zeker wel nog eens kopen, gewoon om het feit dat het mijn wimpers mooi veel "Sexy Curves" geeft.