woensdag 28 maart 2012

Review, Sephora base lissante smoothing primer

Een heel kort review van de Sephora base lissante smoothing primer, die ik kocht bij de Prijzen circus.

Wat dit product doe is een soort laagje achter laten wat de huid matteert en egaliseert. Ik heb bij de Glossybox februari zat de  Loreal primer. Ik was opzoek naar een vervanger, niet dat deze op is, maar ik wilde graag meer van dit soort producten proberen.

Dit is een doorzichtige gel, met een pompje heb je genoeg, wat ik over vooral mijn T-zone verdeel. Mijn grove porieen rondom mijn neus en kin zijn veel minder zichtbaar door dit product. En mijn huid voelt fluweel zacht.

Het heeft het zelfde resultaat als de Loreal primer, dus dat kan je in dat artikel zien. Wat ik beter vind aan deze is dat het hygienischer werkt, door het pompje, de primer van Loreal zit in een pot. Ook vind ik deze primer echt zachter en ik zou bijna geen dagcream gaan gebruiken zo zacht voelt mijn huid bij dit product.

Ook blijft mijn foundation goed zitten, al met al een fijn product.