vrijdag 30 maart 2012

Sephora, Aspen summit N23

Ik vond deze kleur super mooi alleen al in het doosje, een mooie glanzende highlight kleur, die vrij wit is.
 
Uiterlijk..
Ik vind deze oogschaduws van Sephora, erg mooi door de strakke ronde vorm. En wat ik fijn vind is dat je goed kan zien wat voor kleur deze heeft, door het doorzichtige raampje.

Over het product..
Dit is voor mij niet echt een highlight kleur, daarvoor vind ik het te veel glimmen, maar over het bewegend ooglid staat deze kleur prachtig!

In het gebruik..
Er zit een lichte glitter bij deze kleur, maar gelukkig zit je niet helemaal onder als je deze gebruikt.

Mijn looks..
De look heeft deze kleur over het bewegend ooglid, het blijft goed lang zitten en heeft een mooie glans, gelukkig niet te glitterig, zodat het altijd draagbaar is. Glitters is toch meer een gelegenheids-ding toch?

Prijs..
€ 12,80 (prijzen circus 3 voor € 10,-)

Eindbeoordeling..
Ik vind het een mooie kleur, wel jammer dat het te veel glanst, wat ik niet zo heel mooi vind onder de wenkbrauw, maar misschien moet ik dat gewoon eens proberen, wie weet bevalt het mij wel. Het is in ieder geval een super mooie kleur met een prachtige dekking door de goede pigmentatie en suptiele glans zonder glitter. Een goede aanvulling voor mijn stash zou ik zeggen.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.