maandag 26 maart 2012

Sephora, Red wine N31

Ik kocht bij de prijzen circus van de V&D, drie oogschaduws, in het menutje wat ik gister uitlegde kan je eind van de week alle kleuren vinden..

Vandaag beginnen met Red wine N31.

Het was zo druk bij sephora, dat ik niet eens tijd nam op de test kleur te swatshen een extra verrassing dus toen ik thuis kwam wat de kleur eigenlijk zou brengen..







Uiterlijk..
Als eerst vind ik het doosje erg mooi, mooi strak, makkelijk te openen, ziet er best wel luxe uit vind ik. Verder zit er een "S" op bedrukt, wat ik altijd wel wardeer dat een merk zijn product zo "brandmerkt" vind ik een mooi extratje voor de uitstraling van het product.

Over het product..
De kleur is warm rood, red wine dus. Ik vind het een prachtige kleur, ik was al zo lang opzoek naar zo'n kleur en nu lag deze daar gewoon voor het grijpen.
In het gebruik..
Wat ik dus niet wist is dat de kleuren van Sephora zo mooi gepigmenteerd waren! echt een ideale hoeveelheid en pigmentatie. Blenden gaat iets lastiger hierdoor, maar des de mooier het effect

Mijn looks..

Prijs..
€ 12,80 (prijzen circus 3 voor € 10,-)

Eindbeoordeling..
Ik zou niet snel producten van de Sephora kopen, enkel om de prijs per mono oogschaduw al, maar de kleur is prachtig, en bij de volgende actie, ga ik misschien nog eens een kijkje nemen..

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen,
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.