zondag 4 maart 2012

Shopblog, ELF

Net voor me no buy periode, besloot ik nog even op www.eyeslipsface.nl rond te snuffelen. Ik heb laats een kwasten set gekocht, maar was nog opzoek naar een foundation kwast.




Ik had al wat kwasten van elf waar ik super blij mee ben en er zit ook nog eens een heel leuk prijskaartje aan!
(kwasten set) 
(kwasten stash)

Als ik online shop doe ik altijd alles wat ik leuk of interessant vind in me winkelwagentje, waarna ik het nog eens op me gemak kan bepalen of ik iets wel of niet wil. Zeker op wat grotere sites doe ik dit, zodat ik niet iets "vergeet" en toch graag zou willen hebben.

Tja en dan zit zo'n digitaal winkelwagentje toch best snel vol..

Uit eindelijk heb ik het tot 8 items weten te houden voor ongeveer 15 euro! Dat is een goede deal niet?



Ik kocht twee kwasten, een foundation kwast en een smuger zoals dat heet.

Verder zag ik dat ze een systeem hadden waar je losse oogschaduws ik kan bewaren, daar was ik al lang naar opzoek zeker voor die groene kleur die ik jullie van de week heb laten zien. En toen zag ik nog wat mono oogschaduws die ik wel "moest" hebben, Het palletje kan je dan dus helemaal zelf samen stellen..















Als laatste voegde ik nog  een brush shampoo toe, ik maakte me kwasten altijd met handzeep en water schoon, maar wilde nu wel graag proberen of er een verschil is.. (deze test ik natuurlijk even uit voordat ik mijn mening er over geef).

De foundation kwast en de brush shampoo koste 4 euro per stuk en de rest van de items 1,- (!)

Met verzendkosten was ik rond de 25 euro kwijt, niet veel als je kijkt hoeveel je er voor terug krijgt, maar is de kwalliteit dan wel goed? Daarvoor zou ik eerst even wat testjes moeten, dus deze komen binnenkort online.

Hebben jullie producten van ELF? En? bevalt het?