donderdag 15 maart 2012

Truly yours, Lancaster 356 cellular

In de Truly yours box zat een Lancaster 356 cellular elixir intense, 5 ml.

In de bijsluiter staat het volgende:
Intens herstel
Wetenschappelijk onderzoek bewijst dat beschadigd DNA van de huid afbraak van collageen en versnelde huidveroudering veroorzaakt.

Deze creme zou zichtbare resultaten laten zien na vier weken. 



Ik scheef bij het Unboxing Truly yours, februari, schreef ik het volgende:


Als ik lees waar het voor is wordt ik nog enthousiaster! Dit is een soort anti-rimpel cream...   ...Deze cream zal na 4 weken diepe rimpels en fijne lijntjes zichtbaar verminderen.. Ik ben benieuwd! Ik zal een voor en na foto maken (en hopen dat de inhoud voldoende is voor 4 weken) en dan review ik dit product dus over een maand.
21 februari ontving ik de box dat is nog geen drie weken geleden.. wat betekend dat ik dit product niet volledig heb kunnen testen helaas. Ik gebruikte twee pompjes elke avond drie weken lang. Dit bracht ik aan rondom mijn ogen neus en voorhoofd..




 

Niet schrikken van de fotos's! ik maak te snel histamine aan wat inhoud dat bij elke wrijving mijn huid rood word, trekt na een klein halfuurtje wel weg hoor, maar dan is het donker en kon ik de foto niet meer goed maken..














Links voor - rechts na
Maar zie jij verschil?
Ik niet echt, ik hoe fijn de creme aan voelt en ik merk dat me huid wel goed gevoed word. 
Ik zal mijn eigen product weer gaan gebruiken en over een maand daarvan het verschil laten zien.

Wat je trouwens wel ziet is dat de arcadeboog iets minder hangt.. dus dat is een goed teken! Ik vond het fijn dat ik de kans heb gekregen om een product zoals deze te kunnen proberen.

Dit was een flesje van 5ml.
Full size 30ml kost € 69,-
wat ik een hoop geld vind.