zondag 11 maart 2012

Filmpje, What's in my bag?



Ik praat niet snel, maar ga wel als een speer door mijn tas heen.. vandaag dus een extratje.. Een What's in my bag filmpje!








Verder zit er in mij tas nog een agenda.. die ik echt altijd vergeet.. Ik was echt iemand die alles onthouden kon, wanneer een vriendin iets belangrijks had over een paar weken, wat voor huiswerk ik had.. ik kon echt alles onthouden..

Waardoor ik nooit een agenda gebruikte de afgelopen 5 jaar sowieso niet.. maar nu koos ik toch om het weer eens te proberen, voornamelijk schrijf ik me gewerkte uren hierin, omdat ik tegenwoordig ook veel thuis werk en een uurtje hier en daar, is het zo makkelijk bij te houden.

En ik hou nu bij hoe het gaat als ik me fysiotherapie oefeningen gedaan heb, om een beetje overzicht te hebben

De hanger, met een taize duifje/kruis
muntje van Hoop
En hanger met Liefde overwint alles

Bijzonder bij elkaar gekregen spulletjes die persoonlijk veel energie van kan krijgen.

Heb jij zoiets bij je wat je aan een mooi moment herinnert en je kracht geeft?
What's in my make-up bag?

Ik zag dat heel veel mensen een toilet tas in hun tas hebben, ik gebruik dat eigelijk nooit, mijn achterste vakje was mijn toilettas, niet heel handig als daar ook je sleutels en telefoon enz enz in propt.. dus dit is een probeersel..

En het werkt redelijk, ik kan in ieder geval altijd m'n favoriete lipgloss vinden, en een spiegeltje, maar veder heb ik het nog niet echt gebruikt..
In het tasje zit een parfum,
spiegel van de Clairs,
Hand & Nail cream van Angelica Teighert,
Skin finish compact powder van Catrice,
Lipgloss, Stay whit me 02 My favorite milkshake
Hema poederkwast

verdere beauty producten:
Catrice, ultimate color, 030 ginger& fred
Hello Kitty lipbalsem