donderdag 15 maart 2012

Win actie!!


Ik heb nog een win actie voor jullie!

Met veel van mijn favoriete producten waaronder de oogschaduw die ik elke dag gebruik als highlight en een prachtige groene kleur dat perfect past bij het lente weer wat er nu is..








Verder zit er dit in het pakketje:

Blush Catrice
Eye shadow Essence 36 Knock out 
Nail polish Black and With
Solit Parufm Cherry Blossom







Wat moet je doen?
Mij volgen op google friend connect.
❥ Een reactie achter laten (laat ook weten wat je hebt gedaan om mee te doen)

Extra entries?
❥ Mij volgen op Bloglovin' en het artikel liken (+1)
Twitter het volgende of iets soortgelijks (+1) (zet wel je twitter naam bij de reacties hieronder neer)
"Follow+RT @alllovebeauty  Ik maak kas op de Pink Giveaway op www.alllovebeauty.blogspot.com" 
❥ Like all love beauty on Facebook (+1)
❥ Mij volgen op mijn Youtube kanaal (+2)

Deze Win actie eindigt op 1 April, ik stuur de winnaar een mail!

Good luck beauty's!