dinsdag 3 april 2012

All love looks, Blue Opal

Elke ochtend snuffel ik in mijn stash, wat ik nu weer voor kleur zal gaan gebruiken, deze ochtend werd het een cominatie van Catrice 040, Have you seen Alice? en Make-up Studio, Moondust Radiant opal.
Ik vind het fijn om te beginnen na de oogschaduw basis met de kleur in de arcadeboog, dit is vaak de basis van mijn looks en de opvallenste kleur die ik gebruik. Daarna kies ik pas wat ik er bij ga doen.









Hierna heb ik Essence, Crystalliced 04 iced age reloaded over het bewegend ooglid aangebracht. Om meer diepte te creƫren in deze look heb ik Moondust Radiant opal gebruikt in het buitenste ooghoek, arcadeboog en onder het oog.

Hier heb ik met een tissues onder het oog mijn gezicht beschermd tegen fall out van de glitters in deze kleur.




Na dit alles heb ik mijn favoriete highlight gebruikt onder de wenkbrauw en een blauwe eyeliner aangebracht vlak langs de wimper rand.
Deze look is misschien wat donker wat voor sommige, maar ik vind het super geslaagd, ook dat je toch nog een beetje glitter kan toevoegen als je wilt met Moondust Radiant opal voor gewoon wat extra's 
Wat voor kleuren draag jij graag op een dag zoals vandaag?