zondag 22 april 2012

Axe LE abarchy for her

Ja deze is al even in de winkel dat weet ik, maar toch wilde ik het nog even de aandacht geven.

Axe is voor mij een herinnering. Deze deo geuren zijn zo herkenbaar en sterk van geur en ik krijg er gewoon kriebels van in mijn buik.

Mijn vriend droeg altijd axe chocolate, wat toch wel mijn favoriete geur voor de heren is. Niet alleen door hem, maar als ik op straat deze ruik, wanneer er iemand langsloopt, kijk ik toch even om.

Daarbij zijn de axe geuren echt aandacht trekkend. Ik heb in een huis met twee jongens gewoond, die niet zuinig waren met deze deo's Heerlijk om zo'n fijne geur te ruiken als je thuis kwam ;)

Axe LE abarchy for her, wat vind ik er van? Ik ben niet zo van de spuit deodoranten, vaak irriteren deze nogal snel. Bij deze heb ik daar gelukkig geen last van. Ik vind de geur ook wel oke, niet super lekker, ik draag echt liever een luchtje en een neutrale deodorant. Eigenlijk heb ik niet echt deo nodig, ik gebruik het wel elke dag, maar zweet gewoon niet zo snel, dus dan is het niet zo nodig om bij te sprayen, bij deze heb ik dat wel. Wat ik zelf best een nadeel vind, blijkbaar zijn de andere deodoranten beter voor mij.

Het idee vind ik super! Axe blijft voor mij een heerlijke deodorant voor mannen, waar ik altijd wel een glimlach en een beetje vlinders in mijn buik van krijg. De combi en de Limited Edition is denk ik een goede reclame stunt, maar deze ga ik niet nog eens kopen.