donderdag 26 april 2012

Bestelling Aqua Soap

De laatste tijd ben ik helemaal weg van zeepjes.. maar dat hadden jullie misschien al door.. Zeker omdat natuurlijke, handgemaakte zeepjes super leuk staan in de badkamer, lekker ruiken en fijner zijn voor mijn gevoelige huid.
Als eerst kocht ik deze 3 Swirl/Whirl Candy's. voor deze drie stuks betaal je € 1,25 en de geur mag je ook bij deze webshop zelf kiezen. De gele is banaan, De roze Mixed up Berries en de laatste heeft een Mint kleur en geur. Deze zijn trouwens groter dan ik had verwacht, ik gok een centimeter of 5.


Dan wilde ik graag eens een lip scrub proberen, mijn lippen zijn super snel uitgedroogd met velletjes en zo, dit licht voornamelijk aan dat ik te weinig drink en niet zo vaak een lip balsem gebruik als ik thuis blijf.
Het ruikt super sterk naar vanille, deze is ook vrij grof. Wat ook wel leuk is, vind ik, dat alles handgemaakt is, zo ook het stickertje er op. Klein detail, maar het is niet helemaal netjes rond geknipt, maar dat waardeer ik juist heel erg. Hand gemaakt blijft hand gemaakt. Deze kost € 2,99
Dan nog twee kleine massage melts voor € 1,25. Hier ben ik vooral erg nieuwsgierig naar. Deze mag je tussen je handen warm wrijven en dan heb je dus een massage olie. Leuk om eens te proberen, maar misschien zelfs wel leuk voor op mijn werk.. even testen dus.
Deze Wild Blossom Bruistablet is € 0,55. Omdat ik meer moet ontspannen koos ik om ook iets te bestellen voor in bad.
Als laats kreeg ik om te testen deze Jellies, Hello Holland, deze zit nog niet in het arssortiment, maar wie weet binnen kort dus wel.

Alles krijgt een mooi plekje in mijn badkamer. Wat ik binnenkort wel even in een filmpje laat zien.

Neem in ieder geval een kijkje op de webshop, want er zijn nog veel meer leuke spulletjes..