dinsdag 24 april 2012

Dr. Hauschka, Inner Glow LE Lipstick

Ik laat niet snel iets zien als ik iets gewonnen heb, dit is dan ook niet iets jaloers makend bedoelt, maar deze lipsticks zijn zo mooi dat ik ze toch even met jullie wilde delen!
Vorige week zaterdag ging de deurbel, op zich was dat niet heel abnormaal, maar we vierden het vrijgezellen feest van een vriendin van mij thuis, dus toen op eens de bel ging schrokken we, want wie of wat zou er voor de deur staan, aangezien we haar al even aan het stangen waren natuurlijk.. naja de postbode schrok geloof ik ook even.. Maar mijn pakketje kwam binnen.

Misschien een keer wat langer artikel, met veel foto's en tekst, maar dat vond ik ook wel een keertje leuk.
Vijf prachtige lipsticks in verschillende tinten voor bijna elke gelegenheid een.

Dr. Hauschka is voor mij een onbekend merk, maar op de site zie je dat ze een uit gebreid assortiment aan producten voor de verzorging van het gezicht en het lichaam, haarverzorging.


Van boven naar onder.. 
Inner Glow Limited Edision Lipstick
- 16, Pink Topaz
- 15, Violet Marble
- 13, Red Quartz
- 17, Rose Crystal
- 14, Beige opal 

De hoge kwaliteits- en zuiverheidseisen die wij stellen aan grondstoffen en de
strikte controles bij kwaliteitsonderzoeken waarborgen een uitstekende veiligheid
en kwaliteit van onze preparaten.

Vanzelfsprekend zullen we ook in de toekomst voor onze Dr.Hauschka Cosmetica- preparaten geen dierproeven uitvoeren of in opdracht laten uitvoeren.

Onder meer via de biologisch-dynamische teelt van geneeskrachtige planten en de gecontroleerde biologische bewerking van onze Demeter-tuin zetten wij ons in voor een menswaardige, duurzame en verantwoorde omgang met dieren en ons milieu.

En dat is ook wat je ruikt, deze lipsticks ruiken kruidig, voelen super zacht, blijven lang zitten. Ik merk echt dat mijn lippen erg verzorgd zijn hierdoor. Jammer vind ik alleen is dat je niet aan de buitenkant van de sick ziet welke kleur het is, want de doosjes bewaar ik niet..

In de lipstick zit onder andere jojoba, rosa extract, flower wax, hele verzorgende en verzachtende ingrediƫnten dus.

16, Pink Topaz
Deze kleur is helemaal niet zo roze als ik had gehoopt, toch als ik heb draag ben ik ook wel tevreden. Ik hoopte dat deze Pink kleur ook echt knal roze zou zijn, maar deze is meer een lip balsem dan een lipstick. Ook goed toch?


 

15, Violet Marble
Een wat donkere paars bruine kleur, iets meer voor de avond dan voor oversdag voor mij, hele mooie warme kleur voor in het naarjaar, deze bewaar ik dan misschien ook nog wel even, want echt een lente kleurtje is het natuurlijk niet.

 
 

13, Red Quartz
Deze kleur is erg rood oranje, niet mijn ding, beetje voor oude dames is mijn eerste instelling, zeker als ik het swatsh op mijn hand. Op de lippen moet ik er een beetje aan wennen, op zich is de kleur niet zo heel lelijk, staat me ook wel, maar of het mijn kleur is? Misschien verzin ik er eens een look bij waar deze perfect bij past, dan laat ik het natuurlijk weten.



 17, Rose Crystal
Dit is denk ik wel een van mijn favorieten, een mooie zacht roze naturel tint, kan altijd. Met daarbij het verzorgende gevoel van een lip balsem is het een lipstick die ik vaak zal gaan gebruiken.

 

14, Beige opal
 Nee dit is heel jammer, goud glanzen staan mij niet zo, dat hen ik al eens eerder gezegd. Toch heeft het ook wel wat, maar deze kleur is niet mijn ding. Oranje tinten en goud kleuren vind ik lastig te combineren, dus als jullie nog tips hebben hiervoor, wie weet wordt het dan ook wel een favoriet?


 

Twee van de vijf kleuren zijn dus iets minder, maar klagen mag ik zeker niet. De 16, Pink Topaz en 17, Rose Crystal zijn zeker kleuren die ik regelmatig zal gaan dragen, de lipstick voelt lekker zacht en verzorgend, zijn licht gepigmenteerd, en fijn makkelijk in gebruik. 

Als jullie nog tips hebben voor de oranje tinten hoor ik het graag!
xx