zaterdag 28 april 2012

EOTD, It's up to the Black Pearl

Ik begon deze week met een vrij heftige Black Smokey-eye voor vandaag gebruikte ik dezelfde kleuren voor een iets minder heftige look.
Ik gebruikte de kleuren:
 -Catrice 140, Capitan-of-black-pearl
-Catrice 350, Starlight-expresso
-Essence 44, It's-up-to-you

Over het bewegend ooglid zit de pracht kleur, zacht roze, van essence. Waarna ik de Black Pearl over de arcadeboog aanbracht.
Ik blende opnieuw met de taupe kleur en de highlight zit hier onder de wenkbrauw en ook over het binnenste ooghoek.



Ik koos hier nog voor een liquid eyeliner vlak langs de wimper rand en een oogpotlood over de waterlijn.



Voor mij is dit een veel draagbare look, die ik vaak draag. De combinatie met zwart en een frisse kleur is iets wat mijn looks wat speelser maakt en voor mij uniek is.