woensdag 25 april 2012

EOTD, Lighting purple

Een van mijn favoriete palette zijn toch wel die van Rimmel 003, Smokey purple. Al hoewel deze naar mijn mening niet donker genoeg is voor een smokey eye, vind ik het wel echt een pracht combinatie van kleuren, ideaal voor mijn look van vandaag.


Over het bewegend ooglid zit de licht roze kleur, waarna ik de zachte highlight over het binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw aanbracht.
De donker blauwe kleur zit over de arcadeboog en onder het oog, waarna ik de kleur blende met de licht paarse/taupe kleur van het palette.

Als laatste breng ik nog eens de kleur over het bewegend ooglid aan, omdat deze wat vervaagt is door het blenden.


Een mooie look voor mij ook dagelijks, wil je meer kan je eventueel wat zwart toevoegen in de arcadeboog, of een mooie eyeliner in donker blauw of zwart met een lichte wing.

Wat vind jij van de Rimmel smokey eye lijn?