maandag 30 april 2012

Favorieten april


Het is al weer bijna mei, de tijd gaat voor mij echt echt heel snel. Mijn favorieten deze maand zijn vrij nieuw, andere heb ik al wat langer..

Heel kort op een rijtje, met de links van de eventuele reviews:
- John Frieda, Drizz-Ease Hair Serum
-Rimmel, Wake me up foundation, 100 Yvory
- Catrice 350, Starlight Expresso
- Catrice 040, Never Let Me Go!
- EOS Lip balsem
- Rimmel, Lash Accelerator Mascara 
- Models own, Wimper kruller


LOTE, Sweet Purple
Echt mijn grootste favoriet is denk ik toch wel deze look, die ik maakte met het Apsolute Eye Color quatro van Catrice.

En nu ik de twee producten van catrice naast elkaar leg, zie ik dat de twee bruin tinten het zelfde zijn. Alleen is Stralight Expresso een matte versie.





- John Frieda, Drizz-Ease Hair Serum. Is vrij nieuw voor mij, dit is een haar serum dat nier alleen mijn haar zacht maakt maar ook het haar beschermd tegen de warmte van de fohn ed. Ook helpt het mijn pluizige haar mooi glanzend en glad te houden.

-Rimmel, Wake me up foundation, 100 Yvory. Deze kleur is echt perfect voor mijn bleke geel achtige huid. Er zit wel een lichte roze ondertoon in, maar dit maakt mijn huid er wat gezonder uitzien juist.

- EOS Lip balsem, ik gebruik deze de hele dag door, wat een heerlijke geur, zachte lippen en een fijne balsem is dit!

En als laatste Rimmel, Lash Accelerator Mascara 
en Models own, Wimper kruller elke dag gebruik ik deze producten, ik ben zo blij dat ik dit gevonden heb, mijn wimpers krullen super mooi en de mascara heeft voor mij gewoon het perfecte borsteltje, intens zwart en deze maken mijn look helemaal af.

Mijn top favoriet is denk ik de EOS balm.

Wat is jouw favoriete product deze maand?