zondag 22 april 2012

Geld maakt niet gelukkig maar, I love Pink

Een tijdje geleden vertelde ik over een nieuwe categorie (Link). Vandaag laat ik zien waarom Roze mij zo blij maakt! En ik heb wat nieuwe dingen die ik helemaal niet heb laten zien, gek want ik ben er super blij mee..

Als eerste is het je misschien wel op gevallen, maar ik heb een nieuwe camera! Ik had met mezelf afgesproken als ik bloggen na een halfjaar nog steeds zo leuk vind ik een camera mocht kopen. Het is toch best een investering en ik wil daar gewoon niet al te veel geld aan uitgeven, met al die vaste en verrassende lasten van ons huis, gemeente en belasting enzo.

Maar dit is het dan! Een super mooie metalic roze camera, ook natuurlijk in een roze hoes en heb ik een standaard, zodat ik ook filmpjes kan maken. Wat ik de laatste weken dus veel gedaan heb.

Deze Samsung PL120 heeft nog een extraatje, wat de rede is van deze aankoop. Omdat ik natuurlijk super veel make-up looks maak, wilde ik graag een camera die ook een beeldscherm heeft aan de voorkant, na lang zoeken kwam ik dus op deze. Je ziet het niet, maar als ik op het front lcd knop durk verschijnt er een schermpje! Hoe tof is dat!?

Daardoor zie je dus meer filmpjes langskomen, foto's van wat betere kwaliteit, alleen moet ik even uitzoeken hoe ik zonder zon, ook mooie scherpe foto's maken kan.



Dan heb ik mijn roze hoekje van mijn make-up stash nog rozer gemaakt. Ik heb een thee doos, waar mijn dagelijkse producten in zitten staan en van de Glossybox februari die roze was, heb ik nu mijn haar spullen in staan, dan heb ik natuurlijk nog mijn roze kwasten en Hello Kitty staan. Echt een hoekje waar ik een glimlach van krijg elke morgen.


Ik heb nog meer roze! Zo heeft m'n vriend, m'n telefoon roze gespoten. Heb ik een roze thermoskan, zodat ik de hele middag thee kan drinken, een heerlijke roze geurkaars die altijd aan staat als ik aan het werk ben op m'n thuis kantoortje. Ik heb natuurlijk ook nog de schoenen die ik laatst lied zien.. en als laatste heb ik een to do bakje op mijn bureau staan en het andere bakje zitten mijn camera spullen in..


Een kleur die mij vrolijk maakt, een glimlach geeft, een kleur dat zo meisje-meisje is, een kleur die lief zacht en roze is..