zondag 29 april 2012

Gift, Estee Lauder make-up back

Mijn geluk kon in april niet op.. Van mijn mams, kreeg ik een nieuwe lente tas, omdat deze zo leuk was. Nu zocht ik hiervoor een make-up tasje, bij die zelfde winkel. Helaas paste geen van de exemplaren die zij hadden, maar ze had nog wel iets voor mij.
En prima vormmaat tasje, gevuld met Estee Lauder producten.
Er zit een lipstick en een gloss in, mascara en twee verzorgingstesters.











Deze prachtige kleur roze, met een mooie zilveren glitter er door heen,
 een prachtige kleur, blijft goed lang zitten en plakt niet extreem voor een gloss


Een mini Sumptuous Extreme Mascara
Met een perfecte borstel, die de wimpers goed splitst en de wimper zwart en lang maakt.
Ik gebruikte deze in het Mini Filmpje
 Deze lipstick is top, zo zacht, voedend en een pracht kleur.

Heel mooi neutraal zacht roze, ideaal voor deze lente.
 Advanced Night Repair Eye, een oogcrème die de huid verzacht en de huid verstevigt.

Als laatste nog een serum voor de ogen.
 
Kortom een leuk gevulde make-up tasje voor in mijn nieuwe lente tas.
Zin in een nieuwe What's in My Bag lente editie?