woensdag 18 april 2012

Lenterkriebels, A colorfull Spring

Het is best wel lang geleden dat ik echt met kleuren gespeeld heb. Maar vandaag had ik weer zo'n dag, een dag dat ik zin had in meer dan een ooglook, zo'n dag, waarbij ik zin had in mooie zachte pastel kleuren.
Ik heb als eerst de optie zonder eyeliner, dit omdat ik altijd een eyeliner doen en nu kan je eens het verschil zien.
Ik koos voor een roze perzik over het bewegend ooglid, een zacht paarse kleur in het binnenste ooghoek en een mint groene kleur bij het buitenste ooghoek.  Dit zijn natuurlijk de lente kleuren van dit seizoen.


Ik blende de kleuren in de arcadeboog ook. Daarna pakte ik een taupe kleur voor iets meer diepte. Dan nog een vrij shimmer highlight onder de wenkbrauw. Ik vond het voor deze look wel mooi om even wat anders te doen dan alleen maar mat. En deze shimmer geeft de look nog meer speelsheid.

Het contrast van mat en shimmer vind ik bij deze ook wel echt heel mooi.

Dan is deze look best af niet?

Toch pakte ik mijn eyeliner en zette een blauwe wing neer, ik maakte de waterlijn aan de bovenkant zwart en toen was ik toch wel echt tevreden met deze look!
 
Ik gebruikte voor deze look de onderstaande producten die je op de foto ziet.