maandag 2 april 2012

Look Glossybox, BM Beauty blusher


In de Glossybox zat een bijzonder product, een mineraal blush. Ik ben eerlijk gezegd echt een kluns, en vind dit soort dingen altijd zo lastig om te gebruiken..

In dit filmpje daag ik de blush
Wat het ook is, want in dit kleine doosje zit een losse poeder die je op de een of andere manier op je kwast moet zien te krijgen en niet te veel wand deze warm oranje kleur wil ik echt niet te overheersend over m'n wangen hebben.
Heel voorzichtig heb ik geprobeerd om met m'n vingers de kleur op mijn arm aan te brengen, eerst maar eens kijken hoe dekkend de kleur is voordat ik het over mijn foundation aanbreng. Valt best mee toch, het heeft een lichte glans, die ik wel mooi vind, met het lente weer van afgelopen dagen.
Je merkt echt dat je door de zon gaat stralen en het je meer energie geeft. Dit soort kleuren geven daarnaast ook nog eens dat extraatje, wat je een gezonde glow geeft zoals ze dat noemen.
Een product wat lastig te gebruiken is, ik heb liever een compacte blush, zodat niet mijn hele bureau onder zit en ik zelf. De kleur verbaast me, ik vond het helemaal niet mooi maar op de huid heeft het toch wel een mooi effect. Ik denk niet dat ik het veel gebruiken ga, maar dat is echt alleen omdat het een mineraal poeder is, jammer.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.