maandag 16 april 2012

LOTD, Spring feelings

Een look of the day, maakte ik omdat de lente in m'n bol zit. Ik stylede mijn haar, kleding en natuurlijk mijn ooglook, en bedacht er een heerlijk lente zonnetje bij.
Ik krulde de ene helft van mijn haar met een grote krultang en kamde dit lichtjes met mijn vinders uit, zodat het wat natuurlijker lijkt.
De andere helft rolde ik op en zette ik vast met een klipje.




Zodat ik een a-symetrisch kapsel kreeg.
Ik gebruikte voor deze look het Rimmel, 003 Smokey Purple waarvan ik de linker kleur over het bewegend ooglid heb gedaan. De onderste highlight onder de wenkbrauw en binnenste ooghoek.


Daarna heb ik met de Sephora, Red wine n31 aangebracht in de arcadeboog ik blende met de linker kleur van rimmel de warm rode kleur en de highliht mooi samen.








Als laatste nog een blauwe eyeliner, mascara en mijn wenkbrauwen heb ik nog iets bij getekend.


Verder heb ik nog een lichte bruine blush om mijn gezicht te shapen.. en een highlighter op de jukbeenderen voor een frissen gezonde glans..








De laatste tijd is dit een beetje mijn Signiture look. In ieder geval een beetje de basis die ik altijd gebruik en als ik echt niet weet in wat voor een kleur in zin heb is dit een die ik snel pak. 

Ik hou echt van deze tinten, de combi met paars warm rood en blauw vind ik mooi speels en omdat het vrij matte kleuren zijn vind ik het er eer natuurlijk uit zien..