vrijdag 20 april 2012

EOTD, Sweet purple


Paars ik hou er van, niet alleen omdat mijn bruine ogen extra bruin maakt, maar ook gewoon een mooie kleur is dat redelijk neutraal is voor mij.

Ik gebruikte Catrice 280, Heidi pium een pracht kleur met een lichte shimmer. Deze combineerde ik met

Catrice 040, Never let me go  waarvan ik de highlight kleur gebruikte over het bewegend ooglid en onder de wenkbrauw

Ik heb voornamelijk de Heidi pium gebruikt zoals je ziet.

Met Catrice, eye linerpen black blue
maakte ik een lijn en wing, ook bracht ik deze onder het oog aan en verbond deze lijn met die van de wing.

Ik krulde mijn wimpers, gebruikte mascara en tekende als laatste mijn wenkbrauwen bij, om deze look af en compleet te maken.

Draag jij weleens paars? Vind je dit een natuurlijke look of juist te colorfull?