zondag 15 april 2012

Nail art, Essence Studo nails

Het leek me leuk om mijn nagels weer eens te lakken, ik vond bij de Kruidvat, deze leuke Nail fashion sticker van essence voor een euro of 2.

Er zitten 14 stikkers op met een kanten bloem motief, leuk dat je dus je eigen gekozen nagellak kleur er onder ziet! Jammer dat het zo verdeeld is want het past natuurlijk niet op elke nagel. Maar zelf vind ik het leuk om alleen mijn ringvinger of alleen mijn pink en wijsvinger iets anders mee te doen.



Als eerst heb ik natuurlijk een basis coat aangebracht, daarna twee lagen 240 Sold out for ever van Catrice waarna ik een top coat aanbracht. Dit heb ik uiteraard eerst helemaal laten drogen voordat ik de sticker aanbracht.

De sticker plak je makkelijk op je nagel, eerst zoek je natuurlijk jou maat voor de gewenste plek. Daarna kan je de randjes wegknippen wat te lang is en het een beetje bij vijlen.





Nu is het zo dat mijn ringvinger een versnelde groei heeft waardoor er een beetje een punt over de lengte van mijn nagel ontstaan is, misschien zie je dat een beetje. Een mega nadeel van deze nail art.. De sticker blijft voor geen meter zitten! ik heb het echt goed luchtvrij gemaakt en netjes gedaan wat er stond, maar continu lied de onder kant los, dan weer de zijkant.. heel jammer en irritant.
Maar ondanks dat, vind ik het een super mooi en leuk idee wat ik even met jullie wilde delen, ik heb er een dagje plezier van gehad en toen maar de sticker er afgehaald.