zondag 8 april 2012

Nail art, Green sparkling spring

Ik lak niet vaak mijn nagels, maar ik had zo zin in deze groene kleur dus bij deze een nailart, met een sparkling groene kleur van Golden Rose en een zacht gras groene kleur van Catrice.
 
Golden Rose Oaris Magic Color Nail Lacquer, kocht ik op de beautybeurs van afgelopen maart. Dit is kleur 328 vol met glitters in een prachtige diep groene tint.

In een laag dekte de kleur, maar voor het gevoel deed ik er toch twee laagjes op. Daaronder natuurlijk een basis coat, en er op een top coat. Deze combi bleef zo waar vijf dagen perfect zitten! Dat verbaasde me omdat ik normaal de zelfde dag al beschadigingen heb, vooral omdat ik geen geduld heb tot het droog is.

De kleur van Catrice heet Sold out for ever nr 240, hierover deed ik een matte top coat. Deze matte en glanzende combi hou ik echt van. En toevallig waren het kleuren die ook perfect bij mijn outfits paste die week.