woensdag 25 april 2012

Nail polish, Golden Rose 155, 153

Golden rose, is een cosmetica merk waar ik al een aantal lakjes van heb. Ze zijn klein, leuk geprijsd en de kwaliteit is erg goed. Op de beautybeurs kocht ik een aantal nagellakjes waaronder deze, de rest heb ik aan mijn mams gegeven.
Ook kocht ik een nieuw nagelwiel, waar ik mijn swashes op kon maken. Zo kan ik meer dingen tegelijk laten zien.
Als eerst deze Pretty Color nr. 155, een licht groene transparante lak met veel glitters, in de kleuren goud, blauw, parelmoer, roze en meer.

Dit is echt een mooie topcoat als je net even wat meer wilt.










Ik dacht dat deze roze kleur ook een topcoat zou zijn, maar naar een paar swaches bleek dit echt een lak te zijn in een mooi zacht roze kleur.

Als eerst zie je hieronder een groene lak die eerder leid zien, Golden Rose Oaris Magic Color Nail Lacquer, 328. Waarna je de 155 zonder basis ziet.

Catrice heet Sold out for ever nr 240 was de basis voor de 3de en 5de swash. Als laatste heb ik nog China Glaze Black Dimond 629 als basis gebruikt.

Zoals ik al zij heb ik de roze kleur geprobeerd als topcoat dat zie je bij de laatste twee swashes.

De nagellakjes dekken goed in twee lagen, ze blijven goed zitten en drogen ook lekker snel.
van links naar rechts
155
Catirce 240 + 155
153
Catirce 240 + 153
China Glaze 629 + 153