maandag 23 april 2012

Opening Lush Utrecht


Op 27 april om 12 uur opent Lush een nieuwe winkel in Utrecht, op de Steenweg. Lush  maakt verse, handgemaakte cosmetica, omdat ikzelf uit Utrecht kom en nog en hier dus in de buurt (nog) geen Lush zat heb de winkels nog nooit gezien. Uiteraard ben ik daardoor super benieuwd.

Wel heb ik al een van de producten mogen gebruiken die ik in een van de beauty boxen kreeg, naast dit en alle enthousiaste van andere bloggers wordt mijn nieuwsgierigheid alleen maar groter.


In het filmpje zei ik dat ik Niet verliefd wilde worden op de producten van Lush, maar dit alleen om mijn eigen portemonnee te beschermen.. Op de website heb ik al lekker rond kunnen neuzen en een paar dingetjes uit gezocht waar ik zeker meer van wil weten. Ik ga proberen naar de opening te gaan, waarna ik heel snel jullie meer kan gaan vertellen over dit natuurlijke bijzondere merk Lush.