donderdag 12 april 2012

Review, Catrcies Eye liner pen

Al even heb ik deze in mijn stash, en wat zijn ze fijn, tot nu toe had ik liquid eyeliners en crème eyeliners, in verschillende vormen en kwaliteiten.. Maar dit is nog makkelijker!
De kleuren 010 black en 050 black blue. Zijn beide van Catrice. Er zit een fijne punt aan zodat je zowel dikken als dunnen lijnen er mee kan zetten. En voor mij ideaal, het werkt super snel en makkelijk.
De kleuren zijn helaas niet zo intens, maar voor mij voldoende. Al is de Zwarte wel meer aan de grijzen kant, wat ook mooi is voor sommige looks, maar als ik echt zwart wil pak ik m'n liquid liners wel.


En een voorbeeldje hoe ik het vaak draag, zonder oogschaduw deze keer zodat je de lijn beter kunt zien.

Het fijne is echt dat je heel dun in het binnenste ooghoek kan beginnen

En dat je een perfecte punt bij de wing kan maken.

Je kan het echt vergelijken of je nu schildert met een kwast, wat minder gecontroleerd is dan met een viltstift toch?




Een nadeel is wel dat mijn zwarte liner pen, al wat droger is, misschien omdat deze te veel al open is geweest in de winkel. Wat sowieso een minpuntje is van Catrice, dat de verpakkingen niet dicht zijn.
De blauwe liner gebruik ik veel met paarse oogschaduw deze pak ik dus regelmatig terwijl de zwarte veel minder wordt gebruikt, maar dat is denk ik door dat het nogal wat droger aanvoelt alsof deze bijna op is.