dinsdag 10 april 2012

Review Glossybox, Lush Dream Cream

In de Glossybox ontving ik mijn eerste Lush product. Dream Cream voor hand en lichaam. In en rondom Utrecht is er nog geen Lush, maar eind van deze maand opent het nieuwe fileaal op de Steenweg in Utrecht!! Als ik nog een beetje geld over heb eind van de maand ga ik uiteraard een kijkje nemen daar, sowieso kijken.. want dit product zo als ik al niet hoopte is zo lekker,
dat het smaakt naar meer..


In het unboxing filmpje zei ik dat ik niet verliefd wilde worden op de producten van lush, slecht voor m'n bankrekening, maar voor nu het Review.

Uiterlijk..
Het potje ziet er vrij simpel uit, niet iets wat ik voor de mooi op m'n kastje zou hebben staan. Maar de naam Dream Cream ziet er veel belovend uit. Verder staand er dat het een handmade product is, mooi en bijzonder concept val Lush, We bedenken onze eigen producten en geuren, we maken ze vers en met de hand en gebruiken zo weinig mogelijk of geen conserveringsmiddelen of verpakkingsmaterialen, met alleen maar vegetarische ingrediënten en vertellen je wanneer ze gemaakt zijn.
Over het product..
Na een beetje rond surfen op de site, wordt ik steeds enthousiaster, ik wil wel zo veel mogelijk proberen van allen lijnen die ze hebben. Maar over deze Dream Cream kan ik zeggen dat de ingrediënten die gekozen zijn perfect passen bij wat de crème belooft, namelijk de huid helpen te verzachten. Ingrediënten zoals Oat milk, olive oil, cocoa butter, werken verzachtend, tea tree is herstellend en roos geeft niet alleen een lekkere geur maar ook verstevigt, kalmeert en verzacht het de huid.


In het gebruik..
De crème ziet er dik uit, maar dat is deze helemaal niet, ik pak dan ook vaak te veel, omdat ik butters gewent ben en dit een lotion is. De crème verdeeld zich makkelijk en trekt prima in, waarna je huid echt super zacht aan voelt. De geur is niet overheersend, maar je ruik zeker wel roos, en verder beetje kruidige geuren. Deze blijven wel lang hangen, jammer dat ik niet zo van het kruidige ben, maar verder is het een heerlijke crème.
Prijs..
€18,95 voor 240 gram, best aan de prijzige kant op het eerste gezicht, maar ik denk omdat het super zuinig in gebruik is je er erg lang mee kan doen, ook is het hand gemaakt en 100% vegatarisch, als je daar waarde aan zou leggen. Voor mij moet een product gewoon super werken en zonder zo weinig mogelijk conserveringsmiddelen

Eindbeoordeling..
De geur is iets te kruidig voor mij, maar de werking van het product is zo fijn, ik had m'n nagellak met asseton er afgehaald en dan heb je echt wel even extra voeding nodig voor de uitgedroogde nagels en nagelriemen! En met maar een vingertopje heb je voldoende en zijn mijn handen super zacht en verzorgd. Of ik het nog eens zou kopen durf ik niet te zeggen, voorlopig kan ik zeker nog een jaar doen met deze pot van 100 gram, en daar ga ik gewoon van genieten, lekkere zachte en verzorgde huid.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.