zaterdag 7 april 2012

Review Glossybox, Schwarzkopf Professional Essensity Shampoo

In de glossybox zat een grote flacon met shampoo van Schwarzkopf Professional Essensity, voor gekleurd haar.

Ik heb het inmiddels een paar keer geprobeerd en ben er erg blij me. De shampoo ruikt wat groene thee achtig, lekker fris en helemaal niet overheersend. Jammer dat er dan geen creamspoeling bij zat, maar super om deze eens te mogen proberen.

Deze full size kost € 15,30 voor de hoeveelheid die je gebruikt (je hebt echt maar een klein beetje nodig) en de kwaliteit vind ik het niet duur. Toch zal ik niet snel een wat duurdere shampoo gebruiken. Op het moment ben ik ook een beetje zoekende wat ik nu fijn vind.

Ik heb altijd krullen gehad, maar sinds ik wat ziek (persoonlijke blog) ben, veranderd mijn haar heel erg en is het stijl. Dus ik ben een beetje zoekende wat ik nu precies gebruiken moet en wat voor mij werkt.

In ieder geval ben ik super blij dat ik zo'n product proberen mag! Dat vind ik echt het leuke van deze box, dat je eigenlijk proef verpakkingen zou krijgen, maar regelmatig zit er gewoon een full size in.