vrijdag 27 april 2012

Review, Maybelline Mascara Illegal Length Black

In eerste instantie zo ik niet zo snel een mascara van Maybelline kopen, op de een of andere manier loop ik dat schap altijd voorbij. Nu was er 1+1 gratis actie bij de kruidvat, waar ik twee nieuwe mascara's aanschafte..





 
Wat ik altijd een beetje een nadeel vind van dit soort verpakkingen, is dat ik niet kan zien hoe het borsteltje er uit ziet. Mijn voorkeur gaat uit naar een niet siliconen borstel en graag ook niet krom, dit vind ikzelf niet prettig werken.






In eerste instantie, zit het borsteltje er nogal rommelig uit, maar na een paar keer proberen kwam ik er achter dat het dus geen klontjes zijn, maar kleine vezeltjes door de mascara heen zitten. Deze gaan dan aan je wimpers plakken, waardoor je wimpers letterlijk langer worden.
Het borsteltje werkt fijn, het scheid de wimpers mooi, zonder dat je de zo genoemde spinnenpoten krijgt.










Zonder mascara,
de rest van de foto's met.
Mijn wimpers lijken langer te worden, ook omdat het uiteinde van de wimper lichter is van kleur, maar je ziet ook wel de vezels de wimper iets verlengen. Wat ik merk is dat je niet te veel lagen op kunt doen, dan gaat het alsnog klonten. De mascara droogt super snel, wat aan de ene kant fijn is, omdat je niet helemaal onder zit als je verkeert knippert, maar aan de andere kant, merk je dat je niet heel mooi alles goed kan aanbrengen omdat de wimper dan snel aan elkaar plakt.

Het is een prima mascara, voor 14,95, vind ik het aan de dure kant, ik heb genoeg mascara's geprobeerd die veel minder duur zijn en zelfs veel fijner werken.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, 
het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.