woensdag 4 april 2012

Review Truly yours, Detox foot cream

De Truly yours box had een leuke verrassing voor mij, op het moment dat mijn voeten het net nodig hadden, kreeg ik de box binnen met daarin, Detox foot cream. Ik had zo'n pijn die dag en mijn voeten zijn best wel droog zeker de nagelriemen. 

Ik trok de verpakking dan ook gelijk open om dit product te proberen. De hoeveelheid van hierboven is alleen echt te veel, met ongeveer de helft heb je meer dan genoeg voor beide voeten.

Ik masseer de cream nu elke avond mijn voeten in voor het slapen gaan, ik heb de cream in een potje op m'n nachtkastje staan zodat ik het niet vergeten kan. Er zit echt super veel in deze probeer verpakking. Ik denk dat ik er zeker 3 weken mee kan doen. Ideaal dus om de voeten weer lekker te voeden net zo lang tot voeten helemaal hersteld zijn.

De cream ruikt ook niet zo overheersend maar wel lekker fris beetje fruitig. Het voelt lekker aan, smeert makkelijk uit maar wat vooral fijn is dat de volgende ochtend mijn voeten al lekker zacht aan voelen.


Wat ik wel jammer vind dat de cream niet zo snel intrekt, want dat vind ik personlijk een beetje viezig voelen, maar omdat ik snel in slaap val heb ik daar geen last van gelukkig.

En als laatste adviseert het product op er sokken bij aan te doen, NIET doen, zo niet goed, je voeten moeten goed kunnen "luchten" 's nachts, omdat de warmte van het lichaam vooral via de voeten en het hoofd verlaat, de kans is dus groot dat je zweetvoetjes krijgt als je sokken draagt 's nachts.











Tipje: Heb je altijd koude voeten? Dan is de doorbloeding niet goed, wat je daarvoor kan doen om het te stimuleren is de koude (ja koud) en dan de warme douche er op te zetten, door dit een paar keer af te wisselen, stimuleer je de doorbloeding en zullen je voeten na der loop van tijd minder vaak zo koud zijn..

Ik heb voor het lente gevoel gelijk ook deze nieuwe kleur op gedaan, deze is van Golden Rose, nr 328