dinsdag 17 april 2012

Review Truly yours, Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

Ik het unboxing filmpje zei ik dat ik mijn onrustige huid wat rust wilde geven omdat ik zo veel producten heb getest op mijn gevoelige huid dat ik even mijn eigen producten wilde gebruiken.. na twee weken is mijn huid weer wat rustiger en ik heb mijn allergie ontdekt.


Ik heb misschien wel eens verteld dat mijn huid vet snel reageert en erg rood en vlekkerig word. Dit komt waarschijnlijk door zuivel, ik heb een paar weken een zuivel arm dieet gehouden en de jeuk en roodheid werd veel minder. Ik zat met aankleden al onder de rode striemen en vlekken van zo'n lichte aanraking irriteerde mijn huid dus al.


Maar nu alles wat rustiger is kan ik deze kuur gaan testen, wat ik dus heb gedaan. Ik ga er even heel kort en snel door heen.



Uiterlijk..
Het flesje werkt ideaal, hygiënisch en perfect te doseren door het pipetje.

Over het product..
In het product zitten super fijne voeden de werkstoffen, het is echt een kuur die je naast je nachtverzorging gebruikt. Ik heb hier over geschreven laatst voor mijn werk.

In het gebruik..
Doordat je kan doseren is het super zuinig in gebruik, bij ampullen met zulke intensieve werkstoffen heb je echt maar 2-3 druppels nodig. Deze breng je deppend aan over het gezicht, waarna je je nachtcrème aanbrengt. Deze extra kuur zorgt voor een goed gevoede huid, werkt verzachtend, hydraterend en kalmerend. Perfect dus als je iets extra's nodig hebt.

Prijs..
full size, € 25,- voor 15 ml. deze miniatuur is 4 ml. redelijk prijzig, maar je moet het echt zien als een kuur en niet als een dagelijks product.

Eindbeoordeling..
Ja ik ben wel tevreden, merk dat mijn huid zacht is en goed gevoed. Het is echt een kuur. Ik raad liever mijn eigen producten aan, omdat ik uiteindelijk die gewoon fijner vind. Dit is natuurlijk heel persoonlijk.

Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.