dinsdag 3 april 2012

Review Truly yours, Kusje van Lancome

Truly yours had een extraatje in de box zitten, deze From Lancome paris, with love kiss..

Een proefverpakking van een lipstick, wat ik nog nooit zo heb gezien.
Als je het openvouwt zie je links in een vorm van een hart Franse teksten over roze liefde en zo.
Ik haalde de lip proef er af, op de achterkant staat kort beschreven hoe je het gebruiken kan. Wanneer je het kaartje dubbel vouwt, dan zou je het tegen je lippen moeten zetten en klaar..

oke zo dus.. natuurlijk past dat nooit goed, want ieder z;n lippen zijn anders, ik zat natuurlijk helemaal onder, maar ik ben dan ook een knoei kont.
Dus met een wattenstaafje en wat make-up remover haalde ik de kleur weg waar het niet hoort en dit is het resultaat.

Een mooie zacht roze koraal kleur. Wat me opvalt is dat het ook nog super zacht aanvoelt. De kleur blijft een paar uur zitten, waarna mijn lippen echt weer een balsem nodig hebben, omdat het toch wat uitdroogt, jammer dat je zo'n mooie kleur dan niet kan bijwerken, maar super leuk om eens te mogen proberen! Een erg leuk extraatje dus.