woensdag 11 april 2012

Review Truly yours, Models own Wimperkruller

In de Truly yours box zat een wimperkrultang, ik wilde al heeel lang een tang, maar durfte niet zo snel er geld aan uit te geven, wat is goed, kan je het apparaatje van € 3,- vertrouwen of moet je echt voor de wat duurdere merken gaan? En daarbij was ik gewoon doodsbang voor dit tangetje.
Gelukkig kreeg ik de tang dus bij de box. Nu moest ik het wel proberen, want ik wilde in middels alles wat ik krijg testen, ookal is het niets voor mij. En daarbij komt dat deze roze is!















En niet zomaar roze.. deze kleur past perfect bij mijn stash hoekje..



Ik heb sinds kort echt een roze hoekje op mijn make-up kast staan. Links een thee doos van picwick, met roze binnenkant! Deze heeft vakjes waar mijn dayly tools in zitten, daarnaast mijn poeder kwasten waar de wimperkrultang in zit..


























Ik moest het dus testen, maar vooral over mijn angst heen zetten, ik wet wel dat je wimpers niet afbreken ofzo, maar gewoon het idee. Daarbij komt het doordat ik zonder bril niet zo goed zie wat ik aan het doen ben ik erg bang was een stuk vel vast te knijpen.

En het is wat lastig omdat zoals je hieronder zit mijn ogen iets dieper liggen, waardoor ik even moest zoeken hoe ik goed de tang kwijt kon. Na eerst alleen de puntjes vast te pakken met te tang ben ik steeds dichter bij het oog gegaan, zodat het op de juiste manier gekruld zou worden, stap voor stap zette ik elke dag dus stukje voor stukje me over de angst heen met het volgende resultaat.. dit artikel..

 Het blote oog
Ik heb dus al best wel lange wimpers van mezelf, zijn ook vrij donker zoals je ziet.. en krullen redelijk om hoog, maar ik werd daadwerkelijk verbaast van het effect, zo'n verschil had ik niet verwacht.

Met krultang
Ik heb steeds vier foto's gemaakt van ongeveer de zelfde hoek, zodat je het verschil goed kan zien, vooral zie je het bij de twee rechter foto's hier boven. De wimper is echt meer gekruld..

Met mascara


En met mascara, geeft het echt meer volume, ik ben echt verrast, het voelt steeds vertrouwder en ik gebruik het bijna elke dag nu! Dat had ik niet verwacht.

Dus voor de zelfde angsthazen als mij, stap je voor stapje, begin gewoon bij de puntjes en zo kan je steeds een stukje verder, en durf je ook steeds meer de tang dicht te knijpen, want dat is iets wat ik bij de puntjes niet deed. Je kan gewoon knipperen met je ogen zonder dat te tang je wimpers er uit trekt, dat was echt mijn grootste angst, natuurlijk moet je geen mascara op hebben als je een wimperkuller gebruikt, want dan is er een kans dat je wimpers afbreken..

Gewoon proberen dus, ik ben blij met mijn overwinning.