maandag 9 april 2012

Review Truly yours, Soley Geardir healing cream

Soley Geardir healing cream of kisstu mig healing balm. In mijn unboxing filmpje heb je kunnen zien dat ik niet zo fan was van dit product, maar dat ik wel zou uitzoeken of ik hier iets meer over het product te weten kon komen.


Omdat de kruidige geur gewoon niet mijn ding is heb ik het maar een paar keer gebruikt. Het product is dus een creme/ balsem, wat je gebruikt op droge plekken op het lichaam.

Als eerst heb ik het 10 seconde geprobeerd het product te gebruiken al lipbalsem, min puntje, opnieuw de geur. En aangezien je lippen onder je neus zitten.. moest het er voor mij dus snel weer af, ik vind het echt niet lekker ruiken, volkomen mijn mening natuurlijk. MAAR..

Mijn lippen waren super zacht en gevoed ook al had ik het product dus snel weer er afgehaald.

Dan heb ik het op droge plekjes geprobeerd, opnieuw het zelfde effect, dit product voed de huid direct, maakt de huid weer zacht en soepel. Echt een aanrader wat dat betreft!

Voor mij is de geur echt een minpunt. Heel jammer, want daardoor gebruik ik het niet. Jammer wat zijn werk doet het zeker, zoals in de beschrijving staat zou je het een knuffel product kunnen noemen.

Full size, 15ml € 25,- Deze zat in de Truly yours box. Zelf zou ik niet snel zo veel aan een balsem/ cream besteden, tenzij ik echt helemaal weg ben van het product.

Heb jij deze ook geprobeerd?
En wat vind je er van? 
Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.