donderdag 19 april 2012

Sephora, Highlighting compact powder, rose


Deze highlight ziet er niet alleen mooi uit in het doosje, maar geeft ook een subtiele glans over mijn jukbeenderen.


Ik kocht bij Sephora bij de 3 voor € 10,- deze highlighter, eigenlijk omdat ik het patroon mooi vind en wel nieuwsgierig was.


Heel zacht roze is deze glans, er zit een zacht glittertje in en het geeft daardoor een mooie gezonde glow op mijn wangen.

Heel soms gebruik ik het ook als oogschaduw, want dat kan natuurlijk ook. In het binnenste ooghoek opent het echt je ogen. En met een oogschaduw basis is de kleur iets meer roze, omdat dat een van de dingen zijn wat een oogschaduw basis doet. De kleur intenser maken.






Ik pak dit product misschien wel dagelijks, het geeft iets meer aan mijn looks en dat vind ik fijn. Daarnaast gaat dit product waarschijnlijk nooit op, aangezien het nogal groot is.

En als laatst vind ik het gewoon al prachtig om naar te kijken. Met de sneeuw sterren er in.

Het is natuurlijk niet alleen een winter product, een highlight kleur kan altijd toch?