zondag 1 april 2012

Sephora, My faorite jeans N40

Deze kleur riep mij gewoon, het is echt een felle harde kleur die ik graag draag. Ik weet niet of ik zoiets al in mijn stash heb, maar als dat zo is komt er uiteraard snel een Versus artikel!
 

Uiterlijk..
De kleur is goed te zien door het venster, waar je de bedrukte "S" ziet staan, wat ik altijd wel mooi vind in een oogschaduw, geeft een beetje extra aan een product vind ik.

Over het product..
De kleur is zo intens als je ziet op de foto's, hij dekt prima, is erg intens en voor mij draagbaar voor dagelijkse looks

In het gebruik..
Ik vind het fijn om met dit soort kleuren als eerst te beginnen waarna ik pas de keuze maak van vederen kleuren die ik gebruiken ga. Dit kan roze, geel, groen, bruin echt van alles zijn. Ik vind het altijd zo leuk om te experimenteren, waardoor je op dit soort ongebruikelijke combi's komt, wat tegenwoordig ook nog eens mag volgens de trends toch?

Mijn looks..
Hier heb ik de kleur in de arcadeboog aangebracht, maar je kan het ook prima over het bewegend ooglid gebruiken of als extraatje onder de onderste wimper rand ter hoogte van de iris, om een extra pop te geven aan een look.

Prijs..
€ 12,80 (prijzen circus 3 voor € 10,-)

Eindbeoordeling..
Ja wat kan ik zeggen, zie je hoe prachtig de pigmentatie is bij de foto's!? een pracht product, veelzijdige kleur door zijn vele combi's die ik maken kan, ik kijk er naar uit dit product veel te gaan gebruiken en ben erg benieuwd naar alle mogelijkheden hiermee.


Ik heb dit review geschreven op basis van mijn eigen ervaringen, het kan zijn dat jij het een fijner of minder fijn product vind.