woensdag 30 mei 2012

Blog sale

Ik hou van shoppen, in de winkel of online, helaas is dan niet alles zo als je verwacht. Een aantal dingen draag ik nooit, omdat het toch niet helemaal mijn ding is of te groot.  
Zo was deze bikini echt perfect voor mij. Ik kon er mee het water in duiken en deze bleef op zijn plek. Mooi, sexy, zomers. Vorm gevormde top, zodat niemand ziet dat ik het koud had, dunne bandjes zodat je bijna streeploos bruint. Echt mooie dikke stof die schijnt (op de witte strook bij het broekje) Niet door.. Maar helaas zijn mijn borsten drie cup maten gegroeid (ook mooi) maar deze pas ik niet meer. Zo zonde want ik heb het maar drie keer kunnen dragen.

Een van de nadelen van internet shoppen helaas is dat de grote vaak slecht op foto's weer gegeven zijn, maar nu kan ik wel iemand anders er misschien blij mee maken dacht ik zo. Ik heb een aantal dingetjes neer gezet op een nieuwe pagina, Blog sale. Misschien zit er wat voor jou tussen?