zondag 13 mei 2012

EOTD, A bronzing glow

Met het prachtige color quatro van Catrice, 050 Twinkl in the eye,  maakte ik deze warme look, toen ik de foto's zag leek het wel alsof ik op vakantie was geweest. Dat is wat deze prachtige brons kleuren kan door bij een look, weten hoe ik deze maakte?


Over het bewegend ooglid zit de hemelsblauwe kleur, deze laat de ogen echt schitteren, hierna heb ik de zacht roze kleur over het binnenste ooghoek en een derde over het bewegend ooglid aangebracht. En als highlight onder de wenkbrauw.









 
Hierna heb ik met de linker een licht  bruine kleur de arcadeboog aangezet. Hierna heb ik met de brons bruine kleur en licht gouden glitter wat meer diepte aan gebracht.

Vervolgend nog eens geblend met de lichte kleur en als laatste de kleuren op het bewegend ooglid nog eens aangebracht, omdat deze door het blenden wat vervagen.





Onder het oog heb ik ook de blauwe kleur gedaan, om nog meer dat zomerse gevoel aan deze look te geven. Verder heb ik mascara op, zwart oogpotlood over de waterlijn en mijn wenkbrauwen bij getekend.
Een hele niet charmante foto, maar hier zie je beter dat de ooglook mijn bleke huid veel warmer maakt, als of ik een paar uurtjes zon heb gevonden tussen deze regenbuien in.
Ik begin steeds meer lichte looks te maken, wat misschien meer bij de tijd van het jaar past voor mij. Echt een nieuwe fase voor mij..

Herken je dat? dat je bepaalde periodes bijvoorbeeld liever naturel looks draagt?