zondag 20 mei 2012

EOTD, Looking blue

Ik hou van blauw, ik hou van zwart, ik hou van make-up, lente en.. 
Smokey, ik koos voor een koude look, fris en kleurrijk.
Rondom het oog bracht ik een grijs oogpotlood aan, deze heeft een smudger, waarmee ik de kleur vervaagde.
Tot ongeveer de helft van mijn bewegend ooglid. Daarboven bracht ik een vel blauwe kleur aan die ik blende in mijn arcadeboog.
Vervolgens pakte ik mijn nieuwe favoriete taupe kleur om de blauwe kleur te blenden en een mooie natuurlijke diepte in mijn arcadeboog te creeren. Ik breng deze iets hoger aan omdat zoals je ziet op deze grote foto, mijn ooglid iets begint te hangen. Door de arcadeboog met kleur iets hoger te tekenen, lijken mijn ogen minder te hangen.
Ik gebruikte een cream eyeliner, om weer eens te proberen, dit is voor mij veel minder strak helaas maar bij wat een wat smokye look als deze mag dat wel. Onder de wenkbrauw zit een nude kleur om mijn wenkbrauw de perfecte vorm te geven. Als laatste kleurde ik mijn waterlijn zwart en bracht ik mascara aan.
De producten die ik gebruikte:
Rimmel Posh Peacock
Oogpotlood, grijs van Catrice, zwart naamloos