zondag 6 mei 2012

Filmpje, Shoplog april

Ik hou van cadeautjes voor mezelf, shoppen is natuurlijk super voor elke vrouw! Ik deel mijn aankopen van afgelopen twee/ drie weken.. Laat me weten wat je er van vind, zal ik vaker een shoplog opnemen??

Ik kocht het kersen jurkje € 10,-
kanten groenen jurk € 20,-
en bloemen broek € 15,- bij Lemon in Utrecht.

Bij de Pieces haalde ik het witte shirt met de geschetste hartjes en doodshoofs van rond de € 10,-

Haar elastiekjes H&M € 2,95

Bij de kruidvat haalde ik
een body lotion € 6,- van dove,
de butter was voor 120 punten van de kruidvat kaart (ik zei 200)
Maxfactor lipfinity 020 en 088 (rond de € 11,- waarvan een voor de helft (1+1 gratis actie)
LE Catrice, blush Colour Bomb rond de € 4,-

Bij de Lidl heb ik de grote body butter Mango gehaald voor € 4,99