donderdag 17 mei 2012

Inspiration, Bring me your heart

Lips, red as blood. Hair, dark as night. Bring me your heart, my dear dear Snow White.

Er was eens..

"Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de schoonste in het land?"

Sneeuwwitje vluchtte naar het bos, waar zij bij een heel klein huisje kwam. Hier woonde de zeven dwergen..

Op een middag waren de dwergen naar de mijn, om te werken. En sneeuwwitje kreeg bezoek van een boerin, die appels verkocht..Ze klopte aan. Sneeuwwitje stak haar hoofd uit het raam. "Ik mag niemand binnenlaten," zei ze, "de zeven dwergen hebben het verboden!" "Dat is mij best," zei de boerin, "m'n appels raak ik toch wel kwijt. Wacht, ik zal er je ééntje geven." "Neen," zei Sneeuwwitje, "dank u, ik mag niets aannemen." "Ben je bang voor vergif?" vroeg de boerin, "want zie je, dan snijd ik hem in tweeën, jij de ene helft en ik de andere, jij de rode wangen, ik de gele." Sneeuwwitje rook eens aan de appel, en toen ze zag, dat de boerin ze at, kon ze hem niet langer weerstaan, strekte haar hand uit, en nam de giftige helft. Nauwelijks had ze een hap genomen of ze viel dood neer.


Het werd weer eens tijd voor een inspiratie look, dat is de rede waarom ik begon met bloggen, hier kan ik mijn creativiteit kwijt. Binnen kort komt de nieuwe film Snow White and the Huntsman, wat mee een hele mooie film lijkt..


Ik maakte een hele natuurlijke look, omdat sneeuwwitje bijna geen make-up draagt, of eigenlijk geen.

Hoewel mijn huid nogal bleek is, wat nu goed van pas kwam, heb ik de appeltjes van m'n wangen (hoe toepasselijk) wat rood roze blush aan gebracht, om wat onschuldiger te lijken..

Op mijn lippen heb ik een Lipstain gebruikt. In mijn eigen lip kleur, de al vrij rood is. Ik koos voor deze tint, omdat een rode lipstick niet zo heel natuurlijk is. De lipstain is Rose Wood Avenue van Catrice, waardoor ik meer vorm aan mijn lippen geef.



Voor de ogen heb ik eigenlijk alleen een taupe kleur in de arcadeboog aangebracht om deze wat meer diepte te geven. Met een zwart oogpotlood maakte ik mijn waterlijn zwart en vervaagde ik deze iets met een zachte kwast. Mascara en mijn wenkbrauwen iets bij getekend maakt deze look compleet.

Ik koos toch voor zwart eyeliner vanwege deze foto. Ik wilde graag de invloeden van het bos in deze inspiratie look verwerken.

13 juni komt deze film in de bioscoop. Ben jij net zo benieuwd als ik dat ben?