donderdag 10 mei 2012

Inspiration, Runway color bom

Met het Runway palette van NYX en een Effect powder maringue van Gosh maakte ik weer eens een look die niet echt draag baar is, maar ik had zin om weer eens wat te spelen met kleur en maakte deze look
 
Over het bewegend ooglid ben ik begonnen met de fel roze kleur van dit palette, hierna heb ik met de eerste kleur van de tweede rij mijn arcadeboog meer diepte gegeven. Voor meer definitie en diepte koos ik voor de zwarte kleur, die meer antresiet is, ook in de arcadeboog aan te brengen.
  De witte kleur gebruikte ik voor een highlight onder de wenkbrauw en in het binnenste ooghoek. Onder het oog zit ook de licht grijze kleur, waarmee ik als laatste nog even de harde lijn die ontstaat door het zwart heb vervaagt door te blenden. Ik koos voor een liquid eyeliner en een oogpotlood op de waterlijn en onder het oog.
 Deze heb ik in een puntje laten lopen in het binnenste ooghoek, als je deze weg haalt kan je deze look  misschien nog wel dragen op een avondje uit? Als laatste bracht ik nog een parelmoer glitter aan in het binnenste ooghoek en mascara. En uiteraard zijn mijn wenkbrauwen nog lichtjes bijgetekend.
Wat vind jij van deze look?