woensdag 23 mei 2012

Lente kriebels, cherry blossom tree

Een prachtige lente dag, begin ik eerst o=met even wakker worden onder de douche. Met de nieuwe  limited edition lijn van dove, cherry blossom.

Een heerlijke douche milk, body butter en lotion, ik ben er helemaal verliefd op, binnen kort schrijf ik daar vast wel meer over!
Geïnspireerd door de heerlijke lente geur en de ochtend zon ging in aan de slag. Ik gebruikte een mooie roze kleur over het bewegend ooglid en een zachte matte taupe kleur over de arcadeboog voor meer diepte maar vooral omdat deze zo mooi smooth in elkaar overlopen.
Fluweel zacht lijkt het wel door de perfect zachte overloop van kleuren. Onder de wenkbrauw zit een matte highlight. Deze look benadrukt maar weer het feit waarom ik zo van matte oogschaduw hou. Ik kan geen genoeg van krijgen.
Aan de slag met een flinke wing. Hier zie je heel kort en snel hoe ik een eyeliner aanbreng, deze wing is natuurlijk veel langer. Als je maar de richt lijn aan houd dat je ongeveer de kant van je wenkbrauw uiteinde gaat en de lijn van de onderste wimper rand volgt. De eyeliner heb ik ook doorgetrokken naar het binnenste ooghoek.
De waterlijk heb ik zwart gemaakt, mijn wenkbrauwen bijgetekend en na dat ik mijn wimpers gekruld hebt gebruik ik nog een mascara.
Met zwarte eyeliner maakte ik takken, hierna heb ik met roze en wit oogpotlood bolletjes gezet voor de bloesem
De fluweel zachte ooglook heeft een mooi contrast met de grit zwarte lijn.
Wat vind jij van deze lentse inspiratie look?